Linnéas och Matildas blogg

Fem månader av äventyr

Då var det dags...

Publicerad 2014-03-22 00:18:15 i Allmänt,

... att flytta ut till Amazonas, i natt 04.15 kommer taxin och hämtar mig och 06.20 går (förhoppningsvis) planet till Rurrenabaque. Kalle kommer vänta på mig på flygplatsen och kommer vara med och hjälpa mig de två första dagarna innan han flyger tillbaka till La Paz och Matilda. Jag kommer tillbaka hit den 20 april, så tills dess får ni se till att ha det himla bra där hemma (och du också Matilda!), jag ska verkligen ta tillvara på detta äventyr så gott jag kan! Är det något som jag absolut måste veta under den här tiden så får ni höra av er till Matilda så får det slussas vidare på något sätt:)
...kommer sakna min andra hälft! Hur ska jag klara mig utan dig?!
//Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela